måndag 15 juni 2015

Äntligen fiber!

...men ingen router och nätverkskablar tyvärr.
Beställde router i fredags, och den skickades supersnabbt. Beställde 21:10 i fredags kväll och den skickades 21:40. Hoppas den kommer i morgon nu då! Ska dra med mig ungarna och köpa nätverkskabel i morgon i alla fall. Får väl se hur det går med tre ungar som är mer vild än tam.

Det har inte hänt så mycket mer här hemma. Jag har målat liiite på ena långsidan också, men det tar ju sån tid och klockan blir ju så mycket på natten. Och på dagarna är jag med barnen och då går det inte att måla.
I går eldade jag i kaminen så det nästan blev bastu här inne. Så skönt när det är kallt som tusan ute (inte för att jag var ute så mycket, men ändå)
Takkupan och kaminen är nog de tillval som jag är absolut nöjdast med. Och ekparketten i hela huset (utom våtrum)förstås,  men laminat var aldrig ett alternativ för oss.

1 kommentar: